Over mij

Mijn foto
Ik ben Darcy, 17 jaar oud.

zaterdag 24 juli 2010


Hallo, lievee volgertjes :D
ik ben sinds gister op ackersaten :S in nederland :P
haha een camping in noordholland een jongeren camping echt super gezellig in het zwembad hebben we een glijbaan die 1 rondje maakt :P dus het is niet zo een flut glijbaan.
Er zijn ook veel speeltuintjes en veel hangjongeren , erg vervelend is dat het "jeugd" hok precies naast he zwembad zit en dat al die jongens daar zitten en het zou niet zo erg zijn als er een muur tussen zit maar er zit alleen glas tussen.. Elke keer als je nu voorbij loopt kijken ze je helemaal na of gewoon als je lol heb ze kijken continu naar je zwaaaaaar irritant !!

Nou moet je kijke hoe ons bungalo dingetje er uit ziet echt heel schattig:



met me moeder in de huiskamer

slaapkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten